Дусь Н. А. (2017) Принцип культуровідповідності виховання підростаючого покоління в контексті сучасних державних освітянських пріоритетів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 2 (88). С. 112–117. ISSN 2076-6173.
22.pdf
Завантажити (356kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано місце принципу культуровідповідності в змісті сучасних освітянських нормативних документів. Увага зосереджена на національній ідеї як ключовому понятті всієї системи виховання в Україні. Доведено необхідність реформування системи освіти в Україні на засадах культуровідповідності виховання. Зазначено, що принцип культуровідповідності виховання є провідним принципом національного виховання і передбачає органічний зв’язок з історією народу, його мовою, культурними та прогресивними родинно-побутовими і релігійними традиціями, з народним мистецтвом, традиціями і культурами інших народів світу, забезпечення духовної єдності, наступності та спадкоємності поколінь, зв’язок виховання з життям. Визначено пріоритетні напрями реалізації основних завдань і принципів виховання у національній системі освіти.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | культурологічний підхід, принцип культуровідповідності. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 11 Вер 2017 19:12 |
Оновлення: | 11 Вер 2017 19:19 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25238 |
ДСТУ 8302:2015: | Дусь Н. А. Принцип культуровідповідності виховання підростаючого покоління в контексті сучасних державних освітянських пріоритетів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 2 (88). С. 112–117. |