Ковальчук В. А. (2017) Педагогічні технології підготовки майбутніх учителів до роботи в умовах варіативності освітньо-виховних систем. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 2 (88). С. 140–145. ISSN 2076-6173.
27.pdf
Завантажити (354kB) | Preview
Анотація
У статті обґрунтовано необхідність вдосконалення й коригування професійної підготовки майбутнього вчителя відповідно до соціального замовлення та особливостей розвитку освітнього простору. Обумовлено важливість формування компетентних, висококваліфікованих фахівців, здатних здійснювати професійну діяльність в умовах динамічності соціальних інституцій. Автором статті визначено протиріччя між вимогами сучасної шкільної освіти в умовах нового соціокультурного розвитку та системою фахової підготовки майбутніх учителів. Розглянуто проблему педагогічних технологій професійної педагогічної освіти. Подано характеристику та визначено особливості їх застосування у підготовці майбутніх учителів до роботи в умовах варіативності освітньо-виховних систем.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | професійна компетентність вчителя, освітньо-виховні системи загальноосвітніх закладів, педагогічні технології професійної підготовки майбутніх учителів. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 11 Вер 2017 20:03 |
Оновлення: | 11 Вер 2017 20:10 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25243 |
ДСТУ 8302:2015: | Ковальчук В. А. Педагогічні технології підготовки майбутніх учителів до роботи в умовах варіативності освітньо-виховних систем. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 2 (88). С. 140–145. |