Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Формування готовності до мобільності студентів і викладачів в умовах європейської інтеграції освітніх систем

Козлакова Г. О. (2017) Формування готовності до мобільності студентів і викладачів в умовах європейської інтеграції освітніх систем. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 2 (88). С. 151–157. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 29.pdf]
Preview
Текст
29.pdf

Завантажити (357kB) | Preview

Анотація

У пропонованій статті представлено деякі передумови щодо виникнення і реалізації одного з принципів Болонського процесу – принципу мобільності. Обумовлено можливість включення усіх учасників навчального процесу до діалогу культур з метою формування у них системи духовних, соціальних, інтелектуальних цінностей як усвідомлених орієнтирів майбутнього життя у суспільстві. Зазначено, що усвідомлення молодими людьми себе як особистості, приналежності до конкретного мовного і культурного співтовариства здійснюється шляхом залучення до традицій і досягнень інших культур через реалізацію міжнародних освітніх проектів і програм. Такі заходи сприятимуть формуванню в молоді поваги й терпимості до іншого способу життя, культурних досягнень та суспільних здобутків інших народів. Автором проаналізовано заходи, що здійснювалися у країнах Європи (Чехія, Словаччина, Німеччина) у 80-90-х рр. минулого століття. Обговорюється перспективи та умови забезпечення мобільності студентів і викладачів університетів у сучасних умовах євроінтеграції.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: міжнародна співпраця, мобільність студентів, мобільність викладачів, прикордонне співробітництво, спільні навчальні програми.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 11 Вер 2017 20:10
Оновлення: 11 Вер 2017 20:17
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25246
ДСТУ 8302:2015: Козлакова Г. О. Формування готовності до мобільності студентів і викладачів в умовах європейської інтеграції освітніх систем. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 2 (88). С. 151–157.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу