Майданик О. В. (2017) Формування громадянської компетентності майбутніх учителів початкової школи засобами інноваційних технологій. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). С. 176–180. ISSN 2076-6173.
33.pdf
Завантажити (339kB) | Preview
Анотація
У статті висвітлено значення використання інноваційних технологій у процесі формування
громадянської компетентності майбутніх учителів початкової школи; визначено необхідність
застосування інтерактивних методів навчання в освітньому процесі педагогічного коледжу; проведено
аналіз педагогічних досліджень щодо вказаної проблеми; охарактеризовано сутність поняття
«інтерактивні методи» та «критичне мислення», проаналізовано основні завдання розвитку
критичного мислення студентської молоді. Автором зазначено, що формуванню громадянської
компетентності майбутніх учителів початкової школи у педагогічному коледжі має сприяти
використання на заняттях суспільно-економічних дисциплін пізнавальних та проблемно-пошукових
завдань; обґрунтовано висновок про те, що інноваційний підхід до формування громадянської
компетентності майбутніх учителів початкової школи у педагогічних коледжах спрямований на
особистісний розвиток майбутніх фахівців, їхню здатність оволодівати новим досвідом на основі
цілеспрямованого формування критичного мислення.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Громадянська компетентність, інноваційні технології, інтерактивні методи навчання, критичне мислення, майбутні учителі початкової школи, навички, освітній процес, педагогічний коледж. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 12 Вер 2017 09:50 |
Оновлення: | 12 Вер 2017 09:52 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25255 |