Музика О. Я., Король А. М. (2017) Художньо-творча обдарованість майбутніх учителів образотворчого мистецтва як передумова професійно-особистісного саморозвитку. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). С. 203–207. ISSN 2076-6173.
38.pdf
Завантажити (343kB) | Preview
Анотація
У статті окреслено головні завдання вищої педагогічної мистецької освіти. Визначено вимоги до
сучасного учителя образотворчого мистецтва. Здійснено теоретичний аналіз важливої проблеми
мистецько-педагогічної освіти: професійно-особистісного саморозвитку майбутнього вчителя
образотворчого мистецтва. Розглянуто проблему саморозвитку та становлення особистості в
філософському, психолого-педагогічному та мистецькому контексті. Автором статті визначено
саморозвиток як спосіб особистісної самореалізації, генетично закладений у людині. Обґрунтовано
значення художньо-творчої обдарованості особистості як необхідної передумови досягнення високого
рівня саморозвитку. Окреслюються основні психолого-педагогічні умови, які сприятимуть ефективному
вирішенню зазначеної проблеми у процесі фахової підготовки майбутніх педагогів-художників.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | художньо-творча обдарованість, професійно-особистісний саморозвиток, психолого- педагогічні умови, самореалізація, майбутні вчителі образотворчого мистецтва |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 12 Вер 2017 10:13 |
Оновлення: | 12 Вер 2017 10:20 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25263 |