Петрович О. Б., Лебедь Ю. Б. (2017) Формування готовності майбутніх учителів української мови і літератури до творчої професійної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 2 (88). С. 219–223. ISSN 2076-6173.
41.pdf
Завантажити (435kB) | Preview
Анотація
У статті обґрунтовано необхідність підготовки фахівця нового типу, творчого педагога, готового до креативно-інноваційного виконання своєї професійної діяльності в сучасних умовах реформування освіти в Україні. Доведено важливість створення у ВНЗ відповідного творчого середовища й певних педагогічних умов, які стимулюватимуть до творчої діяльності, що пов’язано з потребою суспільства в неординарних креативних особистостях. Проаналізовано психолого-педагогічну літературу з проблеми формування готовності вчителя до фахової діяльності. Досліджено особливості формування готовності майбутніх учителів української мови і літератури до професійної креативності. Описано методику застосування інноваційних освітніх технологій під час вивчення навчальних дисциплін «Методика навчання української мови» та «Методика навчання української літератури».
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | педагогічна креативність, інноваційні освітні технології, творча особистість учителя, QR-квест, імітаційна гра, мультимедійна презентація. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 12 Вер 2017 10:30 |
Оновлення: | 12 Вер 2017 10:40 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25266 |
ДСТУ 8302:2015: | Петрович О. Б., Лебедь Ю. Б. Формування готовності майбутніх учителів української мови і літератури до творчої професійної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 2 (88). С. 219–223. |