Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Обґрунтування і реалізація моделі методичної підготовки майбутнього вчителя музики в аспекті мистецької рефлексії

Проворова Є. М., Цзінцзін Чжан (2017) Обґрунтування і реалізація моделі методичної підготовки майбутнього вчителя музики в аспекті мистецької рефлексії. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 2 (88). С. 224–230. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 42.pdf]
Preview
Текст
42.pdf

Завантажити (366kB) | Preview

Анотація

У статті охарактеризовано мету, підходи, принципи, блоки, а також представлено практичну реалізацію моделі методичної підготовки майбутнього вчителя музики в аспекті мистецької рефлексії. Запропонована модель охоплює нормативно-цільовий, теоретико-методологічний, процесуально-змістовий, аналітико-результативний блоки, тісно взаємопов'язані цілями і завданнями щодо методичної підготовленості майбутнього вчителя музики. Окреслено наукові підходи, загальнодидактичні та специфічні принципи, функції, педагогічні умови, етапи реалізації моделі методичної підготовки майбутнього вчителя музики.
Перевірку моделі методичної підготовки у межах статті представлено на прикладі реалізації методики формування мистецької рефлексії у майбутніх учителів музики.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: модель, методична підготовка, майбутній учитель музики, загально дидактичні принципи, специфічні принципи, функції, педагогічні умови, мистецька рефлексія.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 12 Вер 2017 10:35
Оновлення: 12 Вер 2017 10:40
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25270
ДСТУ 8302:2015: Проворова Є. М., Цзінцзін Чжан Обґрунтування і реалізація моделі методичної підготовки майбутнього вчителя музики в аспекті мистецької рефлексії. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 2 (88). С. 224–230.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу