Проворова Є. М., Цзінцзін Чжан (2017) Обґрунтування і реалізація моделі методичної підготовки майбутнього вчителя музики в аспекті мистецької рефлексії. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 2 (88). С. 224–230. ISSN 2076-6173.
42.pdf
Завантажити (366kB) | Preview
Анотація
У статті охарактеризовано мету, підходи, принципи, блоки, а також представлено практичну реалізацію моделі методичної підготовки майбутнього вчителя музики в аспекті мистецької рефлексії. Запропонована модель охоплює нормативно-цільовий, теоретико-методологічний, процесуально-змістовий, аналітико-результативний блоки, тісно взаємопов'язані цілями і завданнями щодо методичної підготовленості майбутнього вчителя музики. Окреслено наукові підходи, загальнодидактичні та специфічні принципи, функції, педагогічні умови, етапи реалізації моделі методичної підготовки майбутнього вчителя музики.
Перевірку моделі методичної підготовки у межах статті представлено на прикладі реалізації методики формування мистецької рефлексії у майбутніх учителів музики.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | модель, методична підготовка, майбутній учитель музики, загально дидактичні принципи, специфічні принципи, функції, педагогічні умови, мистецька рефлексія. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 12 Вер 2017 10:35 |
Оновлення: | 12 Вер 2017 10:40 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25270 |
ДСТУ 8302:2015: | Проворова Є. М., Цзінцзін Чжан Обґрунтування і реалізація моделі методичної підготовки майбутнього вчителя музики в аспекті мистецької рефлексії. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 2 (88). С. 224–230. |