Сидорчук Н. Г. (2017) Шляхи оновлення підготовки докторів філософії на засадах компетентнісної парадигми. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 2 (88). С. 249–253. ISSN 2076-6173.
Preview
46.pdf
Завантажити (367kB) | Preview
Анотація
У статті актуалізовано проблему оновлення підготовки докторів філософії на засадах компетентнісного підходу. Одним із засобів розв’язання поставленого завдання визначено введення у навчальний процес аспірантури обов’язкової навчальної дисципліни "Професійно-педагогічна компетентність викладача вищого навчального закладу". Розкрито змістове наповнення розробленого курсу та загальні механізми його апробації у ході підготовки слухачів всіх напрямів підготовки.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | професійно-педагогічна підготовка, компетентнісний підхід, доктор філософії. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 12 Вер 2017 11:36 |
Оновлення: | 12 Вер 2017 11:43 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25275 |
ДСТУ 8302:2015: | Сидорчук Н. Г. Шляхи оновлення підготовки докторів філософії на засадах компетентнісної парадигми. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 2 (88). С. 249–253. |