Циганок О. О. (2017) Українознавчий компонент мовознавчих дисциплін. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 2 (88). С. 276–281. ISSN 2076-6173.
51.pdf
Завантажити (357kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано рівень наповнення українознавчим змістом дисциплін мовознавчого циклу, що вивчаються студентами-філологами Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Визначено ключові аспекти проблеми підготовки студентів-філологів до українознавчої роботи в школі та проаналізовано основні напрями вдосконалення мовної освіти фахівців. Доведено, що українська літературна мова є одним із основних чинників формування генофонду нації, визначальною константою в становленні українознавства, в якій зберігається світ поетичних уявлень, мораль, етика, душа народу. Автор статті наголошує на тому, що на заняттях студенти не тільки здобувають мовну освіту – тут формуються їхні погляди, характер, мораль, інтереси, оскільки сучасна школа потребує не просто педагога-викладача, а творчого, креативного, мислячого вчителя, який би вільно орієнтувався у проблемах освітнього простору.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 12 Вер 2017 19:19 |
Оновлення: | 12 Вер 2017 19:21 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25280 |
ДСТУ 8302:2015: | Циганок О. О. Українознавчий компонент мовознавчих дисциплін. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 2 (88). С. 276–281. |