Галян О. І. (2017) Логіка генерування, розвитку та трансформації ідеї (на прикладі дослідження суб’єктності особистості школяра). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3 (89). С. 60–66. ISSN 2076-6173.
13.pdf
Завантажити (374kB) | Preview
Анотація
Статтю присвячено аналізу особливостей розвитку ідеї суб’єктності особистості школяра з позиції формальної, психологічної та педагогічної логіки. Розглянута проблема постає як подальша експлікація історико-педагогічного процесу,в якому представлено когнітивний аспект діяльності дослідників освіти, часові зміни педагогічної реальності та її суб’єкти. Розкрито чинники генерування педагогічних ідей у контексті дослідження суб’єктності особистості школяра. Акцентовано увагу на методах і змісті генерування ідеї суб’єктності у вітчизняному педагогічному дискурсі ХХ століття.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | ідея, логіка, генерування, апробація, впровадження, розвиток, трансформація, суб’єктність особистості школяра, ХХ століття |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 13 Вер 2017 13:13 |
Оновлення: | 13 Вер 2017 13:13 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25311 |
ДСТУ 8302:2015: | Галян О. І. Логіка генерування, розвитку та трансформації ідеї (на прикладі дослідження суб’єктності особистості школяра). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 3 (89). С. 60–66. |