Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Логіка генерування, розвитку та трансформації ідеї (на прикладі дослідження суб’єктності особистості школяра)

Галян О. І. (2017) Логіка генерування, розвитку та трансформації ідеї (на прикладі дослідження суб’єктності особистості школяра). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3 (89). С. 60–66. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 13.pdf]
Preview
Текст
13.pdf

Завантажити (374kB) | Preview

Анотація

Статтю присвячено аналізу особливостей розвитку ідеї суб’єктності особистості школяра з позиції формальної, психологічної та педагогічної логіки. Розглянута проблема постає як подальша експлікація історико-педагогічного процесу,в якому представлено когнітивний аспект діяльності дослідників освіти, часові зміни педагогічної реальності та її суб’єкти. Розкрито чинники генерування педагогічних ідей у контексті дослідження суб’єктності особистості школяра. Акцентовано увагу на методах і змісті генерування ідеї суб’єктності у вітчизняному педагогічному дискурсі ХХ століття.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: ідея, логіка, генерування, апробація, впровадження, розвиток, трансформація, суб’єктність особистості школяра, ХХ століття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 13 Вер 2017 13:13
Оновлення: 13 Вер 2017 13:13
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25311
ДСТУ 8302:2015: Галян О. І. Логіка генерування, розвитку та трансформації ідеї (на прикладі дослідження суб’єктності особистості школяра). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 3 (89). С. 60–66.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу