Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Значення британського досвіду структурного реформування системи загальної середньої освіти для українського шкільництва

Гаращук К. В. (2017) Значення британського досвіду структурного реформування системи загальної середньої освіти для українського шкільництва. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3 (89). С. 67–72. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 14.pdf]
Preview
Текст
14.pdf

Завантажити (354kB) | Preview

Анотація

У статті доведено, що реформування вітчизняної шкільної освіти буде ефективнішим, якщо враховувати позитивний зарубіжний досвід у цій галузі. На прикладі реформаторської діяльності британських урядів кінця ХХ – початку ХХІ ст. показано, як послідовне структурне реформування призвело до суттєвого покращення в системі загальної середньої освіти. З’ясовано, що перспективними для української освіти є диверсифікація середньої освіти з дотриманням рівних освітніх можливостей та соціальної справедливості; практичне здійснення персоналізації навчання; розвиток інноваційних шкільних мереж; перетворення школи на центр громадського життя шляхом надання спільноті освітніх та соціальних послуг.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: освітня реформа, структурне реформування середньої освіти, інноваційні шкільні мережі, диверсифікація середньої освіти, освітній вибір, персоналізація навчання, інноваційний потенціал, мультиакадемічний траст
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 13 Вер 2017 13:17
Оновлення: 13 Вер 2017 13:24
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25337
ДСТУ 8302:2015: Гаращук К. В. Значення британського досвіду структурного реформування системи загальної середньої освіти для українського шкільництва. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 3 (89). С. 67–72.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу