Калашнік Н. В. (2017) Формування толерантності студента-медика як інструменту міжнаціонального спілкування. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3 (89). ISSN 2076-6173.
17.pdf
Завантажити (368kB) | Preview
Анотація
У даній статті проаналізовано підходи до трактування поняття "толерантність". Представлено
організаційний процес формування толерантної особистості засобами міжкультурної комунікації, який
включає: визначення загальної мети і конкретних задач, ознайомлення студентів у процесі навчання
мові з системою наукових знань про права й свободу людини та народів, про нації та їхні відносини, про
раси та інші культури, розвиток позитивного досвіду культури спілкування тощо. Проаналізовано та
розглянуто основні психологічні складові толерантності – емпатію й комунікативну компетентність.
Представлено модель середовища, котре формує толерантне відношення.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | толерантність, адаптивна толерантність, конструктивна толерантність, інтолерантність, комунікативна толерантність, толерантна особистість. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 13 Вер 2017 13:29 |
Оновлення: | 13 Вер 2017 14:56 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25340 |
ДСТУ 8302:2015: | Калашнік Н. В. Формування толерантності студента-медика як інструменту міжнаціонального спілкування. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 3 (89). |