Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Формування толерантності студента-медика як інструменту міжнаціонального спілкування

Калашнік Н. В. (2017) Формування толерантності студента-медика як інструменту міжнаціонального спілкування. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3 (89). ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 17.pdf]
Preview
Текст
17.pdf

Завантажити (368kB) | Preview

Анотація

У даній статті проаналізовано підходи до трактування поняття "толерантність". Представлено
організаційний процес формування толерантної особистості засобами міжкультурної комунікації, який
включає: визначення загальної мети і конкретних задач, ознайомлення студентів у процесі навчання
мові з системою наукових знань про права й свободу людини та народів, про нації та їхні відносини, про
раси та інші культури, розвиток позитивного досвіду культури спілкування тощо. Проаналізовано та
розглянуто основні психологічні складові толерантності – емпатію й комунікативну компетентність.
Представлено модель середовища, котре формує толерантне відношення.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: толерантність, адаптивна толерантність, конструктивна толерантність, інтолерантність, комунікативна толерантність, толерантна особистість.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 13 Вер 2017 13:29
Оновлення: 13 Вер 2017 14:56
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25340
ДСТУ 8302:2015: Калашнік Н. В. Формування толерантності студента-медика як інструменту міжнаціонального спілкування. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 3 (89).

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу