Шевцова Л. С. (2017) Формування мовленнєвої компетентності студентів у процесі оволодіння методикою української мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3 (89). С. 158–162. ISSN 2076-6173.
30.pdf
Завантажити (354kB) | Preview
Анотація
У статті наголошується на необхідності оволодіння студентами мовленнєвою компетентністю. Розглянуто основні комунікативні вміння та навички, які слід формувати у студентів протягом навчання у вищому навчальному закладі педагогічного спрямування. Підкреслюється важливість проведення систематичної роботи над збагаченням мовленнєвого запасу студентів, визначено основні критерії формування якісного мовленнєвого висловлювання (тематичний, інформативно-змістовий, мовно-структурний, ситуативний, евристичний, діяльнісний та ін.).
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | мовленнєва компетентність, методика української мови, мовленнєві вміння та навички, збагачення мовленнєвого запасу студентів, критерії висловлювання. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 14 Вер 2017 11:45 |
Оновлення: | 14 Вер 2017 11:52 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25353 |
ДСТУ 8302:2015: | Шевцова Л. С. Формування мовленнєвої компетентності студентів у процесі оволодіння методикою української мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 3 (89). С. 158–162. |