Климова К. Я. (2016) Формування навичок сценічного мовлення у студентів класичного університету в контексті творчого розвитку особистості. Проблеми і перспективи формування лінгвокультурної особистості засобами рідного слова: збірник наукових праць (до 35-річчя кафедри лінгвометодики та культури фахової мови) / За ред. проф. К. Я. Климової... С. 85–88.
Климова К.pdf
Завантажити (225kB) | Preview
Анотація
Проблема сценічного мовлення – багатовекторна, а отже, знаходиться в центрі уваги теоретиків сучасного українського мистецтвознавства, філософів, культурологів, мовознавців, літературознавців, психологів. Сучасні педагоги розглядають її у площині синергетичної парадигми формування творчої особистості на рівні чотирьох аспектів: когнітивного, перцептивно-афективного, ціннісно-світоглядного, діяльнісно-поведінкового: "Творчість – це широко відкриті двері у царину життєвого успіху"
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Формування навичок сценічного мовлення у студентів класичного університету в контексті творчого розвитку особистості |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 25 Вер 2017 22:20 |
Оновлення: | 25 Вер 2017 22:20 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25389 |
ДСТУ 8302:2015: | Климова К. Я. Формування навичок сценічного мовлення у студентів класичного університету в контексті творчого розвитку особистості. Проблеми і перспективи формування лінгвокультурної особистості засобами рідного слова: збірник наукових праць (до 35-річчя кафедри лінгвометодики та культури фахової мови) / За ред. проф. К. Я. Климової.. 2016.. С. 85–88. |