Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Соціально-відповідальний маркетинг

Калініченко О. О. (2017) Соціально-відповідальний маркетинг. In: Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку: колект. монографія/ за заг. ред. проф. Павловської Л.Д. Євенок О.О., Житомир, С. 57–81.

[thumbnail of selection (2).pdf]
Preview
Текст
selection (2).pdf

Завантажити (1MB) | Preview
Тип ресурсу: Розділ книги
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 03 Лист 2017 18:27
Оновлення: 03 Лист 2017 18:27
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25621

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу