Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Сучасні проблеми та помилки контент-маркетингу

Пойта І. О., Бардіс Юлія (2017) Сучасні проблеми та помилки контент-маркетингу. In: І Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку», 18-20 грудня 2017 року, ЖДУ ім І. Франка. (Неопублікований)

[thumbnail of Бардіс-2.PDF]
Preview
pdf
Бардіс-2.PDF

Завантажити (142kB) | Preview
Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 15 Січ 2018 11:11
Оновлення: 15 Січ 2018 11:11
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26148

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу