Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Роль маркетингу в системі управління підприємством

Вікарчук О. І., Коберник О. (2017) Роль маркетингу в системі управління підприємством. In: І Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку», 18-20 грудня 2017 року, ЖДУ ім І. Франка. С. 19–21.

[thumbnail of Коберник-3_(1).PDF]
Preview
pdf
Коберник-3_(1).PDF

Завантажити (298kB) | Preview
Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 15 Січ 2018 11:16
Оновлення: 15 Січ 2018 11:16
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26155

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу