Бєлан Г. В. (2017) Філософія для дітей В. О. Сухомлинського в світовому освітньому просторі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (5 (91)). С. 31–36. ISSN 2076-6173.
8.pdf
Завантажити (363kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається філософія для дітей В. О. Сухомлинського як складова морально-етичного виховання особистості, обґрунтовано пріоритетність значення розвитку мислення дитини, формування її світогляду крізь призму філософського знання засобами художнього слова в процесі діалогічної взаємодії з педагогом. На основі наукової та літературної спадщини В. О. Сухомлинського показано його новаторство у проблемі розвитку духовності та інтелектуального потенціалу особистості, встановлено взаємозв’язок поглядів педагога із подібними ідеями М. Ліпмана (США), охарактеризовано особливості впровадження філософії для дітей у вітчизняний та світовий освітній простір.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | філософія для дітей, мислення, духовність, гуманізм, особистість, література для дітей, освітній простір |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 21 Січ 2018 12:27 |
Оновлення: | 21 Січ 2018 12:34 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26176 |