Свиридюк В. В. (2017) Зміст навчального матеріалу спецкурсу ''Формування наукової комунікативної компетентності магістрів медсестринства''. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (5 (91)). С. 96–105. ISSN 2076-6173.
20.pdf
Завантажити (419kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається проблема формування наукової комунікативної компетентності магістрів медсестринства. Актуальність проблеми зумовлена вимогами, які ставить суспільство перед здобувачами вищої освіти. Метою статті є висвітлення змісту спецкурсу ''Формування науково комунікативної компетентності магістрів медсестринства'', на основі якого забезпечується підвищення якості підготовки магістрів медсестринства у вищих медичних навчальних закладах.
Для досягнення мети використано метод поглибленого контент-аналізу тексту (Text Mining).
Обґрунтовано кількість кредитів ECTS, що виділяються на спецкурс, і як оцінювати слухачів цього курсу. На опанування спецкурсу необхідно 2 кредити ECTS, 60 годин: 6 лекцій (12 годин), 12 практичних занять (24 години), 24 години самостійної роботи.. Програма спецкурсу включає три змістових модулі, в кожному модулі по 2 лекції, 4 практичних заняття та по 8 годин самостійної роботи студентів. Кожна тема спецкурсу складається з трьох блоків: корегуючого, навчаючого і контролюючого. Розроблений спецкурс орієнтований на студентів вищих медичних навчальних закладів, що здобувають освітній ступінь магістра медсестринства у галузі 22 ''Охорона здоров'я'' і спеціальності 223 ''Медсестринство'' і може бути використаний як у денній, так і в заочній (дистанційній) формі навчання.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | медсестринство, наукова комунікативна компетентність магістри медсестринства, наукометричні технології. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 21 Січ 2018 21:06 |
Оновлення: | 21 Січ 2018 21:12 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26188 |