Шарлович З. П. (2017) Акмеологічний аспект розвитку професійної майстерності спеціаліста медсестринства через післядипломну освіту на опорних ідеях В. О. Сухомлинського. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 5 (91). С. 162–166. ISSN 2076-6173.
29.pdf
Завантажити (345kB) | Preview
Анотація
В статті акцентується увага на пошуку шляхів розвитку професійної майстерності спеціалістів медсестринства; розглядається проблема післядипломної освіти через акмеологічний аспект; аналізується проблема освіти дорослих, яка базується на основних ідеях та теоретико-методологічних засадах провідних фахівців педагогіки, медицини, медсестринства; розкривається зв'язок між навчально-виховним процесом курсів підвищення кваліфікації вищих медичних навчальних закладів та педагогічними ідеями В. О. Сухомлинського. Як в свій час, так і сьогодні, вони складають методологічний базис в освітньому процесі крім дошкільних освітніх закладів, загальноосвітніх шкіл, ще й у закладах вищої професійної школи, освіти дорослих. На часі провести паралелі між минулим і сьогоденням, виокремити та застосувати ідеї В. О. Сухомлинського, зберегти і примножити спадщину великого майстра живого слова, новатора педагогіки та широко застосовувати освітніми закладами всіх рівнів, включаючи, безперервну освіту впродовж життя фахівців всіх галузей виробництва.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | спеціаліст медсестринства, професійна майстерність, фахова підготовка, післядипломна освіта, педагогіка, акмеологія, педагог-новатор В. О. Сухомлинський. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 22 Січ 2018 11:09 |
Оновлення: | 22 Січ 2018 11:15 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26198 |
ДСТУ 8302:2015: | Шарлович З. П. Акмеологічний аспект розвитку професійної майстерності спеціаліста медсестринства через післядипломну освіту на опорних ідеях В. О. Сухомлинського. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 5 (91). С. 162–166. |