Пасічник Вікторія (2017) Специфічні принципи фізичного виховання дітей дошкільного віку в умовах інклюзивної освіти. Фізична культура, спорт та здоров’я нації. № 4. С. 203–208. ISSN 2071-5285.
Preview
Пасичник.pdf
Завантажити (375kB) | Preview
Анотація
Дотримання принципів фізичного виховання дозволяє краще управляти його процесом. Розглянуто принципи побудови занять з фізичного виховання дітей дошкільного віку в умовах інклюзивної освіти. Представлені групи принципів, які включають базові, дидактичні і специфічні. Наведені специфічні принципи є вихідними науково-практичними положеннями, які визначають основні вимоги до побудови, змісту, методів і організації процесу фізичного виховання дітей дошкільного віку в умовах інклюзивної освіти.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | фізичне виховання, дошкільний вік, специфічні принципи, інклюзивна освіта |
| Класифікатор: | A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки |
| Відділи: | Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
| Користувач: | Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
| Дата подачі: | 01 Лют 2018 11:45 |
| Оновлення: | 01 Лют 2018 11:45 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26287 |
| ДСТУ 8302:2015: | Пасічник Вікторія Специфічні принципи фізичного виховання дітей дошкільного віку в умовах інклюзивної освіти. Фізична культура, спорт та здоров’я нації. 2017. № 4. С. 203–208. |


