Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Інтегральний підхід до аналізу проблем професійної освіти

Вознюк О. В. (2009) Інтегральний підхід до аналізу проблем професійної освіти. Педагогіка і психологія професійної освіти. Науково-методичний журнал. № 2. С. 11–20.

[thumbnail of Вознюк_2009_Львов_жур_пед_проф_с номерами.pdf]
Preview
Текст
Вознюк_2009_Львов_жур_пед_проф_с номерами.pdf

Завантажити (1MB) | Preview

Анотація

Рассматривается интегральный подход к анализу проблем профессионального образования, который обнаруживает главные ее задания, связанные с разработкой интегральных учебных курсов; развитием у будущих специалистов сферы чувств и богатого социально-ролевого репертуара; формированиям самосознания будущего специалиста, его позитивной внутренней мотивации, творческих способностей что предопределяется принципом "талант – это сумма талантов и способностей".

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Integral approach to the analysis of the problems of professional education is discussed, which revelas its tasks related to the development of integral educational courses; development the sphere of senses and rich social and role repertoire in the prospective specialists; forming the consciousness in the future specialist, his positive internal motivation, creative capabilities being predetermined by the principle "the talent is the sum of the talents and capabilities".
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 08 Лют 2018 12:01
Оновлення: 08 Лют 2018 12:01
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26419
ДСТУ 8302:2015: Вознюк О. В. Інтегральний підхід до аналізу проблем професійної освіти. Педагогіка і психологія професійної освіти. Науково-методичний журнал. 2009. № 2. С. 11–20.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу