Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Значення акмеологічного підходу в управлінні навчальним процесом у закладах загальної середньої освіти

Богира О. С. (2018) Значення акмеологічного підходу в управлінні навчальним процесом у закладах загальної середньої освіти. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції «Управління закладами освіти на засадах акмеологічного підходу» (16 березня 2018 року), 1. С. 21–29.

[thumbnail of Богира.pdf]
Preview
Текст
Богира.pdf

Завантажити (458kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Ольга Кравчук
Дата подачі: 01 Трав 2018 11:33
Оновлення: 01 Трав 2018 11:33
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27015

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу