Іванова С. В. (2008) Функціональний підхід до визначення професійної компетентності вчителя біології та організація її вдосконалення в закладі післядипломної освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 42. С. 106–110.
Preview
1.pdf
Завантажити (135kB) | Preview
Анотація
У статті пропонується уточнене визначення поняття "професійна компетентність" на основі
функціонального підходу до розуміння компетентностей. Окреслено проблеми удосконалення
професійної компетентності вчителів біології в закладах післядипломної педагогічної освіти.
Зазначено, що вдосконалення професійної компетентності вчителя є основою для організації
методичної і викладацької роботи в закладах післядипломної освіти.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | Q Наука > Q Наука (Загальне) |
Користувач: | Оксана Віталіївна Плотницька |
Дата подачі: | 25 Вер 2009 11:41 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 19:20 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2718 |
ДСТУ 8302:2015: | Іванова С. В. Функціональний підхід до визначення професійної компетентності вчителя біології та організація її вдосконалення в закладі післядипломної освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 42. С. 106–110. |