Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Функціональний підхід до визначення професійної компетентності вчителя біології та організація її вдосконалення в закладі післядипломної освіти

Іванова С. В. (2008) Функціональний підхід до визначення професійної компетентності вчителя біології та організація її вдосконалення в закладі післядипломної освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 42. С. 106–110.

Анотація

У статті пропонується уточнене визначення поняття "професійна компетентність" на основі
функціонального підходу до розуміння компетентностей. Окреслено проблеми удосконалення
професійної компетентності вчителів біології в закладах післядипломної педагогічної освіти.
Зазначено, що вдосконалення професійної компетентності вчителя є основою для організації
методичної і викладацької роботи в закладах післядипломної освіти.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: Q Наука > Q Наука (Загальне)
Користувач: Оксана Віталіївна Плотницька
Дата подачі: 25 Вер 2009 11:41
Оновлення: 14 Серп 2015 19:20
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2718
ДСТУ 8302:2015: Іванова С. В. Функціональний підхід до визначення професійної компетентності вчителя біології та організація її вдосконалення в закладі післядипломної освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 42. С. 106–110.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу