Марчук К. А. (2017) Із психології творчості Івана Франка: вплив макро- та мікросередовища на становлення літературної обдарованості письменника. Актуальні проблеми психології:Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Т. 12, № 23. С. 167–175.
marhyk.pdf
Завантажити (402kB) | Preview
Анотація
Стаття розкриває особливості впливу макро-і мікросередовища на становлення літературної обдарованості Івана Франка. Дослідницький окуляр спрямовано на шкільний та гімназіальний періоди, які є ілюстративними щодо якісної трансформації біологічних задатків у творчу обдарованість під впливом соціального середовища. Часті переїзди (зміна соціального середовища, потреба пристосовуватись до нових умов) сприяли самостійності і незалежності, якісна освіта, творче освітнє середовище дали інтелектуальний ресурс та поштовх до написання власних творів, позашкільне навчання та спілкування сприяли формуванню творчого світогляду, неповторної манери письма.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | творчість, обдарованість, творча особистість, задатки, здібності, талант, геніальність, макро- і мікросередовище. |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Оксана Горай |
Дата подачі: | 03 Жовт 2018 12:03 |
Оновлення: | 03 Жовт 2018 12:03 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27460 |
ДСТУ 8302:2015: | Марчук К. А. Із психології творчості Івана Франка: вплив макро- та мікросередовища на становлення літературної обдарованості письменника. Актуальні проблеми психології:Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. 2017. Т. 12, № 23. С. 167–175. |