Мельниченко Р. К. (2018) Університетський музей природи як засіб розвитку креативності студентів. Креативна педагогіка. № 13. С. 90–94.
креат_пед_13_остаточн_PDF-90-94.pdf
Завантажити (553kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано роль університетських природничих музеїв у формуванні природничо-наукової, екологічної,комунікативної компетентності студентів. Описано історію створення та експозицію музею природи Житомирського державного університету імені Івана Франка. Детально розкрито освітньо-виховну функцію музею природи
навчального закладу. Проаналізовано досвід роботи цієї установи при підготовці майбутніх вчителів біології. Показано широкі можливості використання університетських музеїв для розвитку креативності студентів, а також при здійсненні профорієнтаційної та просвітницької роботи серед школярів області.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | музей природи, Житомирський державний університет імені Івана Франка, майбутній учитель біології, креативність. |
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
| Відділи: | Природничий факультет > Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи |
| Користувач: | Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи |
| Дата подачі: | 01 Бер 2019 09:32 |
| Оновлення: | 01 Бер 2019 09:32 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27840 |
| ДСТУ 8302:2015: | Мельниченко Р. К. Університетський музей природи як засіб розвитку креативності студентів. Креативна педагогіка. 2018. № 13. С. 90–94. |


