Павлюченко О. В., Шевчук О. Ф., Шевчук В. О. (2018) Формування наукових понять із біології в учнів класів біологічного профілю. Реалізація наступності в природничій освіті: реалії та перспективи: збірник науково-методичних праць.. С. 35–37.
Павлюченко О.В._Шевчук О.Ф._Шевчук В.О._35-37.pdf
Завантажити (222kB) | Preview
Анотація
Підготовка учнів до навчання у вищих навчальних закладах біологічного профілю здійснюється у спеціалізованих школах, гімназіях, ліцеях. Профільні класи є ефективною формою довузівської підготовки, яка дозволяє вирішити проблему професійної орієнтації учнів. Необхідним компонентом підготовки майбутніх фахівців природничого напряму є біологічна освіта, спрямована на пізнання молодою людиною оточуючого світу і місця в ньому, вироблення життєвих орієнтирів і навичок безпечних умов існування людського співтовариства, розвиток екологічної культури.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | біологічний профіль, профільні класи, етапи, пізнання. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Відділи: | Природничий факультет > Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи |
Користувач: | Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи |
Дата подачі: | 22 Груд 2018 11:12 |
Оновлення: | 22 Груд 2018 11:12 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27866 |
ДСТУ 8302:2015: | Павлюченко О. В., Шевчук О. Ф., Шевчук В. О. Формування наукових понять із біології в учнів класів біологічного профілю. Реалізація наступності в природничій освіті: реалії та перспективи: збірник науково-методичних праць. 2018.. С. 35–37. |