Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Формування наукових понять із біології в учнів класів біологічного профілю

Павлюченко О. В., Шевчук О. Ф., Шевчук В. О. (2018) Формування наукових понять із біології в учнів класів біологічного профілю. Реалізація наступності в природничій освіті: реалії та перспективи: збірник науково-методичних праць.. С. 35–37.

[thumbnail of Павлюченко О.В._Шевчук О.Ф._Шевчук В.О._35-37.pdf]
Preview
Текст
Павлюченко О.В._Шевчук О.Ф._Шевчук В.О._35-37.pdf

Завантажити (222kB) | Preview

Анотація

Підготовка учнів до навчання у вищих навчальних закладах біологічного профілю здійснюється у спеціалізованих школах, гімназіях, ліцеях. Профільні класи є ефективною формою довузівської підготовки, яка дозволяє вирішити проблему професійної орієнтації учнів. Необхідним компонентом підготовки майбутніх фахівців природничого напряму є біологічна освіта, спрямована на пізнання молодою людиною оточуючого світу і місця в ньому, вироблення життєвих орієнтирів і навичок безпечних умов існування людського співтовариства, розвиток екологічної культури.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: біологічний профіль, профільні класи, етапи, пізнання.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Відділи: Природничий факультет > Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи
Користувач: Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи
Дата подачі: 22 Груд 2018 11:12
Оновлення: 22 Груд 2018 11:12
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27866
ДСТУ 8302:2015: Павлюченко О. В., Шевчук О. Ф., Шевчук В. О. Формування наукових понять із біології в учнів класів біологічного профілю. Реалізація наступності в природничій освіті: реалії та перспективи: збірник науково-методичних праць. 2018.. С. 35–37.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу