Пирог Г. В., Коробко Д. (2018) Професійне самовизначення старшокласників, які знаходяться у складних життєвих обставинах: діагностична та коррекційно-розвивальна робота. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія Психологічні науки. Т. 2, № 2. С. 66–71. ISSN 2312-3206.
Preview
Pyroh_Herson.pdf
Завантажити (636kB) | Preview
Анотація
У статті розкрито результати психодіагностичного дослідження особливостей професійного самовизначення старшокласників, які знаходяться у складних життєвих обставинах і виховуються в інтернаті. Проаналізовано зміни у професійних планах, професійній готовності, професійній спрямованості та стратегіях вибору професії вихованців інтернату в результаті проведення корекційно-розвивальної програми.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | професійне самовизначення, старшокласники, які знаходяться у складних життєвих обставинах (СЖО), професійні плани, професійна готовність, професійна спрямованість, мотивація вибору професії |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Ганна Володимирівна Пирог |
Дата подачі: | 17 Січ 2019 15:34 |
Оновлення: | 17 Січ 2019 15:34 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27926 |
ДСТУ 8302:2015: | Пирог Г. В., Коробко Д. Професійне самовизначення старшокласників, які знаходяться у складних життєвих обставинах: діагностична та коррекційно-розвивальна робота. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія Психологічні науки. 2018. Т. 2, № 2. С. 66–71. |