Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Професійне самовизначення старшокласників, які знаходяться у складних життєвих обставинах: діагностична та коррекційно-розвивальна робота

Пирог Г. В., Коробко Д. (2018) Професійне самовизначення старшокласників, які знаходяться у складних життєвих обставинах: діагностична та коррекційно-розвивальна робота. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія Психологічні науки. Т. 2, № 2. С. 66–71. ISSN 2312-3206.

[thumbnail of Pyroh_Herson.pdf]
Preview
Текст
Pyroh_Herson.pdf

Завантажити (636kB) | Preview

Анотація

У статті розкрито результати психодіагностичного дослідження особливостей професійного самовизначення старшокласників, які знаходяться у складних життєвих обставинах і виховуються в інтернаті. Проаналізовано зміни у професійних планах, професійній готовності, професійній спрямованості та стратегіях вибору професії вихованців інтернату в результаті проведення корекційно-розвивальної програми.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: професійне самовизначення, старшокласники, які знаходяться у складних життєвих обставинах (СЖО), професійні плани, професійна готовність, професійна спрямованість, мотивація вибору професії
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Ганна Володимирівна Пирог
Дата подачі: 17 Січ 2019 15:34
Оновлення: 17 Січ 2019 15:34
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27926
ДСТУ 8302:2015: Пирог Г. В., Коробко Д. Професійне самовизначення старшокласників, які знаходяться у складних життєвих обставинах: діагностична та коррекційно-розвивальна робота. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія Психологічні науки. 2018. Т. 2, № 2. С. 66–71.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу