Шугаєв А. В. (2016) Дискурсивні стратегії і тактики у конструюванні позитивного іміджу ООН. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія перекладознавство та міжкультурна комунікація. Т. 6. С. 107–112. ISSN 2312-3206.
Темпор_альн_ дискурсивн_ маркери.pdf
Завантажити (154kB) | Preview
Анотація
Стаття присвячена дослідженню понять "дискурсивна стратегія" і "дискурсивна тактика" з позиції різних підходів наявних у сучасній лінгвістиці. У статті зазначається, що дискурсивні стратегії (самопрезентація) і тактики (здобування прихильності, самопросування) слугують засобами формування позитивного іміджу ООН в англомовному медіа-дискурсі. Проаналізована і систематизована теоретична база є підґрунтям розробки класифікації дискурсивних стратегій і тактик, які є основою конструювання позитивного іміджу міжнародної організації ООН в інформативних статтях мас-медіа.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | дискурсивна стратегія, дискурсивна тактика, імідж, вербальний засіб, комунікація. |
Класифікатор: | P Мова та література > PE Англійська мова |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу |
Користувач: | О.І. Ляшик |
Дата подачі: | 22 Січ 2019 15:00 |
Оновлення: | 22 Січ 2019 15:00 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27943 |
ДСТУ 8302:2015: | Шугаєв А. В. Дискурсивні стратегії і тактики у конструюванні позитивного іміджу ООН. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія перекладознавство та міжкультурна комунікація. 2016. Т. 6. С. 107–112. |