Дмитрієва С. М., Мачушник О. Л. (2018) Психологічні детермінанти підліткової тривожності. Вісник. № 3(37). С. 13–18.
Preview
Дмитрієва С.М., Мачушник О.Л._стаття КІБіТ 2018.pdf
Завантажити (234kB) | Preview
Анотація
Підлітковий вік у розвитку особистості є кризовим періодом, що ускладнюється нестабільною соціально-економічною ситуацією, ростом насилля у суспільстві, невпевненістю у завтрашньому дні. Це стає причиною розвитку високого рівня тривожності, зокрема, в учнів середнього шкільного віку, яка виступає негативним чинником їх учбової діяльності. Формування тривожності, як риси особистості, несприятливо відображається на інших структурних компонентах особистості підлітка, зокрема, на його самооцінці, рівні домагань та мотивації і викликає негативні зміни у їх розвитку.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | особистість, підлітковий вік, розвиток особистості, тривожність, детермінанти тривожності. |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти |
Користувач: | Наталія Баргілевич |
Дата подачі: | 03 Квіт 2019 08:36 |
Оновлення: | 03 Квіт 2019 08:36 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28822 |
ДСТУ 8302:2015: | Дмитрієва С. М., Мачушник О. Л. Психологічні детермінанти підліткової тривожності. Вісник. 2018. № 3(37). С. 13–18. |