Вітвицька С. С. (2017) Формування та розвиток педагогічної майстерності вчителя засобами самовиховання. Формування та розвиток педагогічної майстерності й творчого потенціалу вчителя як домінантних складових педагогічної дії: теорія і практика. Збірник наукових статей.. С. 22–37.
Preview
Стаття. Вітвицька-1-конвертирован.pdf
Завантажити (270kB) | Preview
Анотація
У статті аналізуються поняття»педагогічна майстерність», «мистецтво», «компетентність», «компетенція», «професіоналізм», «самовиховання та самоосвіта», «взаємозв’язок», «взаємовплив», «взаємозалежність»; визначаються рівні педагогічної майстерності; характеризуються основні шляхи формування та розвитку педагогічної майстерності засобами самовиховання.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | педагогічна майстерність, компетенція, компетентність, професіоналізм, самовиховання та самоосвіта вчителя. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Кафедра екології та географії |
Дата подачі: | 10 Квіт 2019 11:06 |
Оновлення: | 10 Квіт 2019 11:07 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29098 |
ДСТУ 8302:2015: | Вітвицька С. С. Формування та розвиток педагогічної майстерності вчителя засобами самовиховання. Формування та розвиток педагогічної майстерності й творчого потенціалу вчителя як домінантних складових педагогічної дії: теорія і практика. Збірник наукових статей. 2017.. С. 22–37. |