Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Тестування як форма контролю в курсі «Прикладні методики»: Навчально-методичний посібник

Мачушник О. Л. (2016) Тестування як форма контролю в курсі «Прикладні методики»: Навчально-методичний посібник. Тестування як форма контролю в курсі «Прикладні методики»: Навчально-методичний посібник.. С. 1–66.

[thumbnail of Тестування як форма контролю в курсі «Прикладні методики».pdf]
Preview
Текст
Тестування як форма контролю в курсі «Прикладні методики».pdf

Завантажити (573kB) | Preview

Анотація

У посібнику вміщено тестові завдання до курсу «Прикладні методики». Вони сприяють більш глибокому і осмисленому засвоєнню програмного матеріалу та спрямовані на розвиток навичок вільного оперування психологічними знаннями. Завдання дають можливість самостійно контролювати та підвищувати наявний рівень підготовки з даного курсу.
Для викладачів, аспірантів, вчителів та студентів – майбутніх психологів та педагогів, а також для усіх, хто цікавиться психологією.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти
Користувач: Наталія Баргілевич
Дата подачі: 06 Черв 2019 12:42
Оновлення: 06 Черв 2019 12:42
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29479
ДСТУ 8302:2015: Мачушник О. Л. Тестування як форма контролю в курсі «Прикладні методики»: Навчально-методичний посібник. Тестування як форма контролю в курсі «Прикладні методики»: Навчально-методичний посібник. 2016.. С. 1–66.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу