Мачушник О. Л. (2016) Тестування як форма контролю в курсі «Прикладні методики»: Навчально-методичний посібник. Тестування як форма контролю в курсі «Прикладні методики»: Навчально-методичний посібник.. С. 1–66.
Preview
Тестування як форма контролю в курсі «Прикладні методики».pdf
Завантажити (573kB) | Preview
Анотація
У посібнику вміщено тестові завдання до курсу «Прикладні методики». Вони сприяють більш глибокому і осмисленому засвоєнню програмного матеріалу та спрямовані на розвиток навичок вільного оперування психологічними знаннями. Завдання дають можливість самостійно контролювати та підвищувати наявний рівень підготовки з даного курсу.
Для викладачів, аспірантів, вчителів та студентів – майбутніх психологів та педагогів, а також для усіх, хто цікавиться психологією.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти |
Користувач: | Наталія Баргілевич |
Дата подачі: | 06 Черв 2019 12:42 |
Оновлення: | 06 Черв 2019 12:42 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29479 |
ДСТУ 8302:2015: | Мачушник О. Л. Тестування як форма контролю в курсі «Прикладні методики»: Навчально-методичний посібник. Тестування як форма контролю в курсі «Прикладні методики»: Навчально-методичний посібник. 2016.. С. 1–66. |