Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Аналіз причин зміни професії як типоутворюючих маркерів суб’єктивної моделі саморозвитку випускників вишів

Тичина І. М. (2015) Аналіз причин зміни професії як типоутворюючих маркерів суб’єктивної моделі саморозвитку випускників вишів. Вісник Інституту розвитку дитини.. № 38. С. 158–164.

[thumbnail of Тичина_2015 Інститут розвитку дитини.pdf]
Preview
Текст
Тичина_2015 Інститут розвитку дитини.pdf

Завантажити (367kB) | Preview

Анотація

Причини зміни професії аналізуються як маркери, що відображають тип суб’єктивної моделі саморозвитку випускників вишів. Збір інформації про професійні плани та усвідомлювані причини зміни професії здійснюється за допомогою бесіди. Виокремлено окремі групи причин зміни професії залежно від співвідношення творчих та адаптаційних ресурсів розвитку особистості у професійній діяльності та інших сферах життя.
Моделі саморозвитку у процесі професійної переорієнтації визначаються на основі аналізу особливостей поєднання причин зміни професії. Показано, що для випускників з досвідом роботи характерні такі моделі: адаптивна особистісно-професійна модель, творча професійно-центрована модель, адаптивна професійно-центрована модель, творчо-адаптивна професійно-центрована модель, варіативна модель. Для випускників, які не мають професійного досвіду, властиві такі моделі саморозвитку у процесі зміни професії: адаптивна особистісно-професійна модель, адаптивна професійно-центрована модель, творчо-адаптивна позапрофесійна модель.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: професійна переорієнтація, причина зміни професії, суб’єктивна модель саморозвитку випускників вишів.
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Ірина Миколаївна Тичина
Дата подачі: 12 Лист 2019 15:30
Оновлення: 12 Лист 2019 15:30
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30151
ДСТУ 8302:2015: Тичина І. М. Аналіз причин зміни професії як типоутворюючих маркерів суб’єктивної моделі саморозвитку випускників вишів. Вісник Інституту розвитку дитини.. 2015. № 38. С. 158–164.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу