Загурська І. С., Лісогурська А. В. (2019) Діагностична процедура дослідження страхів дітей дошкільного віку за допомогою методу незакінчених речень. Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том VII: Ідентичність і свобода в освіті та науці. Т. VI. С. 199–201.
Загурська І.С. Лісогурська А.В. Діагностична процедура дослідження страхів.pdf
Завантажити (401kB) | Preview
Анотація
Проблема дитячих страхів у наш час є досить актуальною і тому входить в поле зору фахівців у сфері психічного здоров’я. Здебільшого дитячі страхи зумовлені віковими особливостями та мають ситуативний характер. Однак за певних обставин ситуативний страх може набувати більш загрозливої форми та заважати повноцінно функціонувати в суспільстві. Це актуалізує вивчення дитячих страхів з метою розробки розвивально-корекційних програм для їх подолання.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | страх, дошкільний вік, дослідження дитячих страхів |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Інна Станіславівна Загурська |
Дата подачі: | 02 Груд 2019 08:01 |
Оновлення: | 02 Груд 2019 08:01 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30330 |
ДСТУ 8302:2015: | Загурська І. С., Лісогурська А. В. Діагностична процедура дослідження страхів дітей дошкільного віку за допомогою методу незакінчених речень. Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том VII: Ідентичність і свобода в освіті та науці. 2019. Т. VI. С. 199–201. |