Новосадова С. А. (2019) До проблеми музично–теоретичної підготовки майбутнього вчителя музики. Дослідження різних напрямків розвитку психології та педагогіки: збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (15-16 листопада 2019 р., м.Одеса).. С. 85–90.
Preview
НОВОСАДОВА_С,А,.Одесса.pdf
Завантажити (107kB) | Preview
Анотація
Професійна підготовка майбутнього вчителя музики передбачає володіння комплексом спеціальних знань, практичних умінь та навичок. Теоретична підготовка майбутнього вчителя музики допомагає виробити творчі уміння, розвиває музично-аналітичну уяву, мислення, формує практичні фахові навички
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Професійна підготовка, вчитель-музикант, музично-теоретичні дисципліни |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти |
Користувач: | Наталія Сергіївна Борисенко |
Дата подачі: | 13 Січ 2020 08:02 |
Оновлення: | 13 Січ 2020 08:02 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30473 |
ДСТУ 8302:2015: | Новосадова С. А. До проблеми музично–теоретичної підготовки майбутнього вчителя музики. Дослідження різних напрямків розвитку психології та педагогіки: збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (15-16 листопада 2019 р., м.Одеса). 2019.. С. 85–90. |