Слюсар В. М., Маршевський Маріуш (2019) Pr-діяльність у релігійній сфері як складова соціальної діяльності: досвід України та Польщі. Українська полоністика. № 16. С. 84–92. ISSN 2220-4555.
Preview
PR_relig.pdf
Завантажити (440kB) | Preview
Анотація
У статті розкривається специфіка PR-діяльності релігійних організацій, спрямованої як на
їх прихильників, так і громадськість загалом. Також проаналізовано PR-діяльність у галузі
культури як складову PR-діяльності релігійних організацій, що реалізується у двох аспектах:
як меценатство та як інтеркультурна масова комунікація. Проаналізовано основні канали
здійснення PR-діяльності, зокрема онлайн-каналами у формах "диджиталізованого PR",
"Інтернет-PR" і "cluetrain-PR"
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | діяльність, PR-діяльність, релігійна організація, інтеркультурна комунікація, масова комунікація, "диджиталізований PR", "Інтернет-PR", "cluetrain-PR". |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Відділи: | Факультет історії, права та публічного управління > Кафедра філософії та політології |
Користувач: | Користувачі 1475 не знайдено. |
Дата подачі: | 20 Січ 2020 08:13 |
Оновлення: | 20 Січ 2020 08:13 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30512 |
ДСТУ 8302:2015: | Слюсар В. М., Маршевський Маріуш Pr-діяльність у релігійній сфері як складова соціальної діяльності: досвід України та Польщі. Українська полоністика. 2019. № 16. С. 84–92. |