Петрова Т. О. (2009) Врахування лінгвістичних особливостей у процесі навчання усного підготовленого монологу-переконання англійською мовою. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 46. С. 48–52.
Preview
10_46.pdf
Завантажити (152kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто питання навчання усного підготовленого монологу-переконання англійською мовою. Досліджено структуру монологу-переконання та його лінгвістичні особливості: зв’язність, тематичність, контекстуальність, безперервність та розгорнутість. Особлива увага приділяється засобам міжфразового зв’язку, пропонуються вправи.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | P Мова та Література > PE Англійська мова |
| Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
| Дата подачі: | 28 Жовт 2009 12:20 |
| Оновлення: | 14 Серп 2015 23:00 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3136 |
| ДСТУ 8302:2015: | Петрова Т. О. Врахування лінгвістичних особливостей у процесі навчання усного підготовленого монологу-переконання англійською мовою. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 46. С. 48–52. |


