Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Розвиток математичного мислення в учнів 1 класу при вивченні нумерації чисел першого та другого десятка

Дорош С. (2020) Розвиток математичного мислення в учнів 1 класу при вивченні нумерації чисел першого та другого десятка. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті.. С. 150–153.

[thumbnail of Дорош.PDF]
Preview
pdf
Дорош.PDF

Завантажити (408kB) | Preview

Анотація

Мислення починається з проблемної ситуації, для виходу з якої індивід повинен знайти і застосувати нові для себе знання чи дії. Вона включає в себе невідоме, індивідуальну потребу індивіда, його здібності та досвід. Найчастіше індивід вдається до мислення тоді, коли проблемна ситуація перетворюється на задачу – мету, яка дається в певних умовах і якої можна досягти за рахунок останніх.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Розвиток, математика, мислення, вивчення, нумерація, числа, десяток
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 27 Лист 2020 08:05
Оновлення: 27 Лист 2020 08:05
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31836
ДСТУ 8302:2015: Дорош С. Розвиток математичного мислення в учнів 1 класу при вивченні нумерації чисел першого та другого десятка. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. 2020.. С. 150–153.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу