Дорош С. (2020) Розвиток математичного мислення в учнів 1 класу при вивченні нумерації чисел першого та другого десятка. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті.. С. 150–153.
Preview
Дорош.PDF
Завантажити (408kB) | Preview
Анотація
Мислення починається з проблемної ситуації, для виходу з якої індивід повинен знайти і застосувати нові для себе знання чи дії. Вона включає в себе невідоме, індивідуальну потребу індивіда, його здібності та досвід. Найчастіше індивід вдається до мислення тоді, коли проблемна ситуація перетворюється на задачу – мету, яка дається в певних умовах і якої можна досягти за рахунок останніх.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Розвиток, математика, мислення, вивчення, нумерація, числа, десяток |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 27 Лист 2020 08:05 |
Оновлення: | 27 Лист 2020 08:05 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31836 |
ДСТУ 8302:2015: | Дорош С. Розвиток математичного мислення в учнів 1 класу при вивченні нумерації чисел першого та другого десятка. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. 2020.. С. 150–153. |