Бабачук Юлія (2020) Навчання дітей старшого дошкільного віку елементам баскетболу в умовах сучасного закладу дошкільної освіти. Фізична культура, спорт та здоров’я нації. № 10. С. 5–11. ISSN 2071-5285.
5-11.pdf
Завантажити (480kB) | Preview
Анотація
Актуальність теми дослідження. Враховуючи низку наукових досліджень теоретичного та методичного характеру в галузі фізичного виховання, що висвітлюють загальні проблеми рухової активності та особливості формування рухових умінь і навичок дошкільників, однак до цього часу відсутня розробка відповідної віку дітей та їх руховому досвіду моделі навчання старших дошкільників елементам гри в баскетбол у закладах дошкільної освіти. Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні та розробці моделі навчання дітей старшого дошкільного віку елементам баскетболу в умовах сучасного закладу дошкільної освіти. Методи дослідження. Аналіз документальних матеріалів та чинних програм, узагальнення, синтез, систематизація наукових даних. Результати роботи та ключові висновки. Аналіз психолого-педагогічної та спеціальної літератури дозволяє стверджувати, що навчання елементам спортивної гри в баскетбол дітей старшого дошкільного віку, насамперед має базуватися на: 1) закономірностях формування рухових уявлень про технічні прийоми, які вивчають; 2) фізичній підготовленості дітей; 3) вікових особливостях дошкільників; 4) рухових можливостях дітей; 5) цільових показниках, яких необхідно досягнути дітям у процесі навчання; 6) руховому досвіду дітей; 7) наявності спеціального обладнання та інвентарю даної спортивної гри. Для ефективного навчання дітей старшого дошкільного віку елементам баскетболу в умовах сучасного закладу дошкільної освіти, була розроблена модель, яка складається з трьох блоків: цільового, змістового і методичного. Нами встановлено, що для успішного навчання дітей старшого дошкільного віку елементам баскетболу, необхідно реалізовувати відповідні педагогічні умови навчання. З’ясовано, що у процесі реалізації моделі навчання елементам баскетболу дітей старшого дошкільного віку, ефективними виявилися наступні засоби реалізації навчання: рухливі ігри та вправи, загальнорозвивальні вправи зі спеціальним інвентарем; дидактичні ігри з елементами баскетболу, художні слова.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | фізичне виховання, спортивна гра, модель, рухові вміння та навички, дошкільники, освітній процес |
Класифікатор: | A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки |
Відділи: | Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
Користувач: | Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
Дата подачі: | 21 Січ 2021 21:10 |
Оновлення: | 21 Січ 2021 21:10 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32126 |
ДСТУ 8302:2015: | Бабачук Юлія Навчання дітей старшого дошкільного віку елементам баскетболу в умовах сучасного закладу дошкільної освіти. Фізична культура, спорт та здоров’я нації. 2020. № 10. С. 5–11. |