Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Аналіз змісту інформаційно-методичного проекту підвищення рівня теоретичних знань студентської молоді

Кашуба Віталій, Асаулюк І. О. ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8119-2726, Маринчук Петро, Дяченко Анна (2020) Аналіз змісту інформаційно-методичного проекту підвищення рівня теоретичних знань студентської молоді. Фізична культура, спорт та здоров’я нації. № 10. С. 34–40. ISSN 2071-5285.

[thumbnail of 34-40.pdf]
Preview
Текст
34-40.pdf

Завантажити (672kB) | Preview

Анотація

Актуальність теми дослідження. Аналіз існуючих психолого-педагогічних досліджень свідчить про те, що дослідження у галузі пронизані пошуком таких педагогічних технологій, які б чітко визначали мету навчання і сприяли конструюванню навчального процесу, базуючись на певних аспектах – соціальне замовлення, освітні орієнтири, мета та зміст навчання тощо; у процесі навчання забезпечували формування як власне пізнавальної діяльності, так і готовності до реалізації основ майбутньої професії, передбачаючи процеси адаптації, самовизначення та самореалізації кожного окремого студента. Мета статті – опис змістової сторони теоретичного блоку технології професійно-прикладної фізичної підготовки. Методи дослідження. У роботі використано аналіз фахової науково-методичної літератури та педагогічні методи дослідження, анкетування, методи математичної статистики. Результати роботи. Проведено оцінку теоретичних знань студентів спеціальності «Музичне мистецтво», розроблено інформаційно-методичний проект «Пазли здоров’я», що забезпечує студентську молодь мистецького фаху теоретичними знаннями в галузі фізичної культури і спорту, сприяє підвищенню мотивації, прищепленню інтересу до рухової активності та формуванню потреб у ній. Виконання теоретичних завдань практикували на кожному занятті з фізичного виховання та в ході проведення позакласних форм занять. Ключові висновки. Застосовувані інтерактивні методи навчання та систематизація результатів практичного досвіду щодо шляхів надання теоретичної інформації з фізичної культури в практиці фізичного виховання студентської молоді дозволила розробити та впровадити в освітній процес студентів спеціальності «Музичне мистецтво» інформаційно-методичний проект «Пазли здоров’я», ефективність застосування якого буде підтверджена у педагогічному експерименті.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: студенти, теоретична підготовка, інфор¬маційно-методичний проект
Класифікатор: A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки
Відділи: Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту
Користувач: Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту
Дата подачі: 21 Січ 2021 21:11
Оновлення: 14 Лип 2025 20:44
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32130
ДСТУ 8302:2015: Аналіз змісту інформаційно-методичного проекту підвищення рівня теоретичних знань студентської молоді / Кашуба Віталій та ін. Фізична культура, спорт та здоров’я нації. 2020. № 10. С. 34–40.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу