Соловей Олександр, Пожидаєв Микола, Анісімов Дмитро, Вознюк Костянтин, Логвиненко Максим (2020) Особливості фізичного стану курсантів, які займаються єдиноборствами при підготовці до професійної діяльності. Фізична культура, спорт та здоров’я нації. № 10. С. 47–54. ISSN 2071-5285.
47-54.pdf
Завантажити (519kB) | Preview
Анотація
Актуальність теми дослідження. Високий рівень фізичного стану курсантів досягається при системному підході до організації занять, як у навчальний так і позанавчальний час при підготовці до майбутньої професійної діяльності, використовуючи новітні технології, адже це обумовлено недостатнім рівнем фізичного розвитку і підготовленості курсантів, зарахованих до військових навчальних закладів. Мета дослідження: науково обґрунтувати диференційований підхід для підвищення рівня фізичного стану курсантів, які займаються у секційних заняттях з єдиноборств. Методи дослідження. Для досягнення поставленої мети нами були використані наступні методи дослідження: аналіз та узагальнення науково-методичної літератури, педагогічне тестування, педагогічний експеримент, методи математичної статистики. Результати та ключові висновки: для підвищення рівня фізичного стану курсантів застосовували диференційований підхід та спеціальні вправи, навантаження для кожної групи курсантів підбиралися в залежності від того, до якої групи вони були віднесені за рівнем підготовленості. Результати фізичного розвитку свідчить, що після експерименту 80% курсантів 17-18 років мали антропометричні показники, що відповідали віковим нормам: за показниками індексу Кетле – вищий за середній; за показниками швидкіно-силових якостей спостерігався середній рівень розвитку; за показниками сили м’язів живота – високий рівень; витривалості – рівень вищий за середній; гнучкості – середній рівень; середнього рівня досягли координаційні та швидкісно-силові якості. Використання диференційованого підходу дозволив: здійснити об’єктивний контроль фізичного стану курсантів; на основі отриманих результатів інтенсифікувати навчально-тренувальний процес; диференціювати та індивідуалізувати програму секційних занять з боротьби.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | секційні заняття, боротьба, тестування, фізичний розвиток, фізична підготовленість, диференційований підхід |
Класифікатор: | A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки |
Відділи: | Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
Користувач: | Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
Дата подачі: | 21 Січ 2021 21:11 |
Оновлення: | 21 Січ 2021 21:11 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32132 |
ДСТУ 8302:2015: | Особливості фізичного стану курсантів, які займаються єдиноборствами при підготовці до професійної діяльності / Соловей Олександр та ін. Фізична культура, спорт та здоров’я нації. 2020. № 10. С. 47–54. |