Заброцький М. М. (2006) Експериментальне дослідження соціально-психологічних характеристик вчителя як суб’єкта педагогічного спілкування. Актуальні проблеми психології. Екологічна психологія: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України. Т. 7, № 6. С. 145–150.
Preview
1.pdf
Завантажити (111kB) | Preview
Анотація
У статті обговорюються результати експериментального вивчення соціально-психологічних характеристик вчителя як суб’єкта професійно-педагогічного спілкування зі старшокласниками.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | педагогічне спілкування, суб’єкт труднощів у спілкуванні, соціально-психологічні характеристики суб’єкта спілкування. |
| Класифікатор: | B Філософія, психологія, релігія > BF Психологія |
| Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
| Користувач: | Користувачі 475 не знайдено. |
| Дата подачі: | 05 Лист 2009 11:21 |
| Оновлення: | 14 Серп 2015 23:15 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3273 |
| ДСТУ 8302:2015: | Заброцький М. М. Експериментальне дослідження соціально-психологічних характеристик вчителя як суб’єкта педагогічного спілкування. Актуальні проблеми психології. Екологічна психологія: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України. 2006. Т. 7, № 6. С. 145–150. |


