Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Рекомендації з використання інтерактивних ігрових платформ у навчанні англійської мови у середній школі

Лісова Ю. О., Клименко О. П. (2021) Рекомендації з використання інтерактивних ігрових платформ у навчанні англійської мови у середній школі. In: Science and education: problems, prospects and innovations : Proceedings of IX International Scientific and Practical Conference, 26-28 травня 2021, Kyoto. С. 403–409.

[thumbnail of SCIENCE-AND-EDUCATION-PROBLEMS-PROSPECTS-AND-INNOVATIONS-26-28.05.21-403-409.pdf]
Preview
Текст
SCIENCE-AND-EDUCATION-PROBLEMS-PROSPECTS-AND-INNOVATIONS-26-28.05.21-403-409.pdf

Завантажити (323kB) | Preview

Анотація

Сучасні виклики та вимоги до забезпечення якісного супроводу online-освіти сформували нові умови реалізації, проблеми та перспективи навчання в умовах віддаленого доступу. У статті для підтримки мотивації та актуалізації ефективної освіти розроблено методику використання інтерактивних ігрових технологій навчання англійської мови у загальноосвітньому навчальному закладі.

Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Ключові слова: дистанційна освіта, інтерактивні технології, інтерактивні платформи, гейміфікація освіти, методика
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: Юлія Олександрівна Лісова
Дата подачі: 08 Черв 2021 20:37
Оновлення: 08 Черв 2021 20:37
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32758

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу