Лісова Ю. О., Клименко О. П. (2021) Рекомендації з використання інтерактивних ігрових платформ у навчанні англійської мови у середній школі. In: Science and education: problems, prospects and innovations : Proceedings of IX International Scientific and Practical Conference, 26-28 травня 2021, Kyoto. С. 403–409.
Preview
SCIENCE-AND-EDUCATION-PROBLEMS-PROSPECTS-AND-INNOVATIONS-26-28.05.21-403-409.pdf
Завантажити (323kB) | Preview
Анотація
Сучасні виклики та вимоги до забезпечення якісного супроводу online-освіти сформували нові умови реалізації, проблеми та перспективи навчання в умовах віддаленого доступу. У статті для підтримки мотивації та актуалізації ефективної освіти розроблено методику використання інтерактивних ігрових технологій навчання англійської мови у загальноосвітньому навчальному закладі.
Тип ресурсу: | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
---|---|
Ключові слова: | дистанційна освіта, інтерактивні технології, інтерактивні платформи, гейміфікація освіти, методика |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач: | Юлія Олександрівна Лісова |
Дата подачі: | 08 Черв 2021 20:37 |
Оновлення: | 08 Черв 2021 20:37 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32758 |