Заброцький М. М. (2006) Методологічні проблеми оцінки екологічності комунікативної компетентності вчителя. Актуальні проблеми психології. Екологічна психологія: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України.. Т. 7, № 8. С. 259–266.
Preview
4.pdf
Завантажити (115kB) | Preview
Анотація
Розглядаються методологічні проблеми оцінки екологічності комунікативної
компетентності вчителя як вираження його педагогічної позиції. Представлено розуміння
духовності як екзистенціальної характеристики людини, сутнісного атрибуту, що надає
людині відчуття цілісності та інтегрованості, а педагогічна позиція розглядається як
виявлення трансцендентної позиції вчителя, у якій виявляється його духовна сутність.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | екологічність, духовність, трансцендентна позиція, педагогічна позиція, комунікативна компетентність. |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Користувачі 475 не знайдено. |
Дата подачі: | 05 Лист 2009 09:26 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 20:15 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3276 |
ДСТУ 8302:2015: | Заброцький М. М. Методологічні проблеми оцінки екологічності комунікативної компетентності вчителя. Актуальні проблеми психології. Екологічна психологія: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України.. 2006. Т. 7, № 8. С. 259–266. |