Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Методологічні проблеми оцінки екологічності комунікативної компетентності вчителя

Заброцький М. М. (2006) Методологічні проблеми оцінки екологічності комунікативної компетентності вчителя. Актуальні проблеми психології. Екологічна психологія: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України.. Т. 7, № 8. С. 259–266.

Анотація

Розглядаються методологічні проблеми оцінки екологічності комунікативної
компетентності вчителя як вираження його педагогічної позиції. Представлено розуміння
духовності як екзистенціальної характеристики людини, сутнісного атрибуту, що надає
людині відчуття цілісності та інтегрованості, а педагогічна позиція розглядається як
виявлення трансцендентної позиції вчителя, у якій виявляється його духовна сутність.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: екологічність, духовність, трансцендентна позиція, педагогічна позиція, комунікативна компетентність.
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Користувачі 475 не знайдено.
Дата подачі: 05 Лист 2009 09:26
Оновлення: 14 Серп 2015 20:15
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3276
ДСТУ 8302:2015: Заброцький М. М. Методологічні проблеми оцінки екологічності комунікативної компетентності вчителя. Актуальні проблеми психології. Екологічна психологія: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України.. 2006. Т. 7, № 8. С. 259–266.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу