Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Особливості сприйняття вчителями особистості учнів

Заброцький М. М. (2007) Особливості сприйняття вчителями особистості учнів. Актуальні проблеми психології. Екологічна психологія: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України. Т. 7, № 10. С. 108–114.

Анотація

В статті обговорюються психологічні особливості пізнання вчителями учнів. Аналізуються параметри оцінки і критерії, на основі яких відбувається сприйняття та оцінювання особистості учнів.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: педагогічне спілкування, сприйняття, імпліцитна концепція особистості, критерії оцінювання.
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Користувачі 475 не знайдено.
Дата подачі: 05 Лист 2009 09:28
Оновлення: 14 Серп 2015 20:15
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3278
ДСТУ 8302:2015: Заброцький М. М. Особливості сприйняття вчителями особистості учнів. Актуальні проблеми психології. Екологічна психологія: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України. 2007. Т. 7, № 10. С. 108–114.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу