Заброцький М. М. (2007) Особливості сприйняття вчителями особистості учнів. Актуальні проблеми психології. Екологічна психологія: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України. Т. 7, № 10. С. 108–114.
Preview
6.pdf
Завантажити (118kB) | Preview
Анотація
В статті обговорюються психологічні особливості пізнання вчителями учнів. Аналізуються параметри оцінки і критерії, на основі яких відбувається сприйняття та оцінювання особистості учнів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | педагогічне спілкування, сприйняття, імпліцитна концепція особистості, критерії оцінювання. |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Користувачі 475 не знайдено. |
Дата подачі: | 05 Лист 2009 09:28 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 20:15 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3278 |
ДСТУ 8302:2015: | Заброцький М. М. Особливості сприйняття вчителями особистості учнів. Актуальні проблеми психології. Екологічна психологія: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України. 2007. Т. 7, № 10. С. 108–114. |