Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Теоретичні проблеми професійного розвитку вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти

Заброцький М. М. (2007) Теоретичні проблеми професійного розвитку вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти. Актуальні проблеми психології. Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України. Т. 10, № 1. С. 83–85.

Анотація

В статті розглядаються особливості професійної діяльності вчителів та психології
навчання дорослих, значущі для організації післядипломної педагогічної освіти.
Обговорюються зокрема, проблеми, пов’язані з використанням ділових ігор для
цілеспрямованого професійного розвитку педагогів.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: професійна діяльність, професійний розвиток,професійний розвиток педагогів
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Користувачі 475 не знайдено.
Дата подачі: 05 Лист 2009 09:32
Оновлення: 14 Серп 2015 20:16
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3281
ДСТУ 8302:2015: Заброцький М. М. Теоретичні проблеми професійного розвитку вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти. Актуальні проблеми психології. Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України. 2007. Т. 10, № 1. С. 83–85.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу