Заброцький М. М. (2007) Теоретичні проблеми професійного розвитку вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти. Актуальні проблеми психології. Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України. Т. 10, № 1. С. 83–85.
Preview
9.pdf
Завантажити (86kB) | Preview
Анотація
В статті розглядаються особливості професійної діяльності вчителів та психології
навчання дорослих, значущі для організації післядипломної педагогічної освіти.
Обговорюються зокрема, проблеми, пов’язані з використанням ділових ігор для
цілеспрямованого професійного розвитку педагогів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | професійна діяльність, професійний розвиток,професійний розвиток педагогів |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Користувачі 475 не знайдено. |
Дата подачі: | 05 Лист 2009 09:32 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 20:16 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3281 |
ДСТУ 8302:2015: | Заброцький М. М. Теоретичні проблеми професійного розвитку вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти. Актуальні проблеми психології. Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України. 2007. Т. 10, № 1. С. 83–85. |