Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Інтегровані уроки навчання грамоти в Новій українській школі

Мирончук В. А., Танська В. В. (2021) Інтегровані уроки навчання грамоти в Новій українській школі. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи.

[thumbnail of Мирончук.PDF]
Preview
pdf
Мирончук.PDF

Завантажити (493kB) | Preview

Анотація

Використання інтегрованих уроків в початковій школі спрямовує учнів до усвідомленої та емоційної потреби аналізувати й висловлювати свою думку на запропоновану тему. Здобувачі освіти набувають при цьому життєвий досвід, роблять власні висновки, закріплюють свої знання та пошукові відкриття.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 16 Черв 2021 09:07
Оновлення: 16 Черв 2021 09:14
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32869

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу