Устецька М. О., Гордієнко О. А. (2021) Використання лінгвістичних ігор на уроках української мови як засіб формування мовної особистості дітей молодшого шкільного віку. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи..
Устецька_1.PDF
Завантажити (482kB) | Preview
Анотація
Сучасний урок української мови в початкових класах ставить перед собою мету, яка визначається головними завданнями початкового етапу навчання мовно-літературної галузі, визначених Державним стандартом початкової освіти. Усе актуальнішою стає проблема урізноманітнення видів діяльності дітей під час навчання, що поряд із питаннями індивідуалізації навчання, міцності засвоєних знань усе більше цікавить дослідників. Практика засвідчує, що ефективності засвоєння учнями навчального матеріалу може сприяти використання ігрових прийомів на заняттях. Гра є елементом цікавості, пожвавлює урок, активізує учнів, і тому може розглядатися як ефективний засіб формування мовної особистості дітей молодшого шкільного віку.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 16 Черв 2021 10:47 |
Оновлення: | 16 Черв 2021 10:47 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32882 |
ДСТУ 8302:2015: | Устецька М. О., Гордієнко О. А. Використання лінгвістичних ігор на уроках української мови як засіб формування мовної особистості дітей молодшого шкільного віку. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи. 2021.. |