Хрустицька А. І. (2021) Використання квест-технологій на уроках математики в початкових класах у контексті НУШ. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи.
Preview
Хрустицька.PDF
Завантажити (706kB) | Preview
Анотація
Квест-технологія у виховному й загальноосвітньому процесі як поняття з’явилося відносно недавно. Велику роль у цьому зіграли не тільки дитячі психологи, а й комп’ютерні ігри жанру quest, що виникли пару десятиліть назад.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
| Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
| Дата подачі: | 16 Черв 2021 13:47 |
| Оновлення: | 16 Черв 2021 13:47 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32888 |
| ДСТУ 8302:2015: | Хрустицька А. І. Використання квест-технологій на уроках математики в початкових класах у контексті НУШ. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи. 2021. |


