Слюсар В. М. (2021) Соціальний характер невизначеності сучасної порівняльної реклами. In: Ціннісні орієнтири в сучасному світі: теоретичний аналіз та практичний досвід: збірник тез ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 13-14 травня 2021 року, Тернопіль : Вектор. С. 22–24.
Sljusar.pdf
Завантажити (169kB) | Preview
Анотація
Сучасний глобалізований світ характеризується структурними змінами
медіапростору, особливо його рекламної складової. Економічні та технічні
фактори його розвитку актуалізують необхідність створення і
упровадження ефективних соціальних та правових регулятивів його
функціонування. Зокрема в Україні з 11 грудня 2019 року набув чинності
Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України
(щодо гармонізації законодавства у сфері порівняльної реклами із правом
Європейського Союзу)», яким вносяться зміни у низку законодавчих актів,
які регулюють рекламну діяльність в Україні. Важливим є факт зміни умов
функціонування порівняльної реклами, у т. ч. визначаються умови її
правомірного / неправомірного використання
Тип ресурсу: | Доповідь на конференції або симпозіумі (Плакат) |
---|---|
Ключові слова: | реклама, порівняльна реклама, невизначеність, символічний обмін, рекламна діяльність |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Відділи: | Факультет історії, права та публічного управління > Кафедра філософії та політології |
Користувач: | Користувачі 1475 не знайдено. |
Дата подачі: | 22 Черв 2021 05:19 |
Оновлення: | 22 Черв 2021 05:29 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32945 |