Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Соціальний характер невизначеності сучасної порівняльної реклами

Слюсар В. М. (2021) Соціальний характер невизначеності сучасної порівняльної реклами. In: Ціннісні орієнтири в сучасному світі: теоретичний аналіз та практичний досвід: збірник тез ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 13-14 травня 2021 року, Тернопіль : Вектор. С. 22–24.

[thumbnail of Sljusar.pdf]
Preview
Текст
Sljusar.pdf

Завантажити (169kB) | Preview

Анотація

Сучасний глобалізований світ характеризується структурними змінами
медіапростору, особливо його рекламної складової. Економічні та технічні
фактори його розвитку актуалізують необхідність створення і
упровадження ефективних соціальних та правових регулятивів його
функціонування. Зокрема в Україні з 11 грудня 2019 року набув чинності
Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України
(щодо гармонізації законодавства у сфері порівняльної реклами із правом
Європейського Союзу)», яким вносяться зміни у низку законодавчих актів,
які регулюють рекламну діяльність в Україні. Важливим є факт зміни умов
функціонування порівняльної реклами, у т. ч. визначаються умови її
правомірного / неправомірного використання

Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Плакат)
Ключові слова: реклама, порівняльна реклама, невизначеність, символічний обмін, рекламна діяльність
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Відділи: Факультет історії, права та публічного управління > Кафедра філософії та політології
Користувач: Користувачі 1475 не знайдено.
Дата подачі: 22 Черв 2021 05:19
Оновлення: 22 Черв 2021 05:29
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32945

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу